الصقر المصرى

أنا عارف إن الصقر مش دى الوانه أنا ملونه كده لأن كل واحد فى مصر بيدى لون مختلف عن الأخر

هناك 6 تعليقات:

قوس قزح يقول...

مهنـــــــــــــــد
تصدق فرحت جدا جدا جدا جدا بتعليقك عندى النهارده
حمدلله على السلامة يا صديقى العزيز و ابن الاخ الغالى
اعمل حسابك لما تنزل مصر لازم نتقابل ما انت بقيت عضو اساسى من المدونين خلاص ولازم نشوفك كل مرة لما تنزل ان شاء الله

نيجى بقى للصقر المصرى ..على الرغم ان دى مش الوان الصقر لكن الوانك حلوة اووووووووووووى يا مهند
و مخلية شكل الصقر جميل ومش فيه الرهبة اللى بتخوف الناس منه
تسلم ايدك

اه صحيح قبل ما امشى
بلاش طنط دى .. هو احنا مش اصدقاء ولا ايه ؟ حد بيقول لصديقته طنط ؟؟؟ :)

اشوفك على خير قريب ان شاء الله

ناس الأيام يقول...

أزيك ياقوس قزح

يارب تكونى فأحسن حال

إن شاء الله لازم نتقابل فى أقرب فرصة

وشكرا على المجاملة دى

أنا عارف إن الصقر مش ده الوانه أنا ملونه كده لأن كل واحد فى مصر بيدى لون مختلف عن الأخر

أكيد طبعا أصدقاء

Mohannad

كيكى عوووووو يقول...

حمد الله على السلاااااااااااااااامه
لا دة انا لازم اضرب عيارين فى الهواء
كنت فين كل دة؟؟
اوع تقول بتذاكر
ها بلاش الحركات دى
عارف بجد
احلى حاجة فى رسوماتك ايه؟؟
انى بحس فى كل رسمة ليها نظرة كدة
يعنى حسيت بالصقر دة بان لى نظرة حادة اوى اوى
كانه حاطط عينه على حاجة معينه وعارف هو بيعمل ايه؟؟!!
وابقى اسأل علينا بقى

ناس الأيام يقول...

كيكى عوووووو
**************

الله يسلمك

أزاى أسيب أصحابى من غير سبب مقنع كان فعلا عندى مذاكرة والدليل أنى لسه مخلص امتحانات

هو فعلا كان حاطط نظره على نقطة كان بيحاول يوصل لها

انشاءالله دايما نتواصل

MOHANNAD

كيكى عوووووو يقول...

طيب ياسيدى
ارجعلنا بقى مادم خلصت
ودعيلنا معاك
يااااااااااارب

ناس الأيام يقول...

كيكى عوووووو
**************

إنشاء الله

أه صح قبل ممشى مبروك النجاح

Mohannad