رقصة الفلامنجو


هناك 9 تعليقات:

Lyssandra يقول...

ازيك يا مهند
يارب تكون بخير دايماً


حلوة أوي الفلامنجو دي
وواضح انها مبسوطه وبترقص بسعادة
كأنها مش هاممها الدنيا
كبرت دماغها من المشاكل
وبتعيش اللحظه

بجد حلوة اوي
وكمان طريقتك في رسمها أكثر مرونة
وده جميل
واضح ان في تقدّم وهانبقي فنانين جامدين أوي
بس ابقي افتكرنا بقي لما تبقي مشهور أوي :)))

تحياتي وأمنيات طيّبة

Lyssa

!!! عارفة ... مش عارف ليه يقول...

جميلة أووي الفلامنجو دي يا مهند

وأول ما شوفتها كنت عايز أقول لها


تسمحي لي بالرقصة دي :$

كيكى عوووووو يقول...

مش عارفه حاسها كدة عندها كبرياء اوى النعامة دى ولا دى بجعه!!!
لا يا وليد معلش مينفعش ترقص معاها دى شكلها كدة حرة فيها نرجسية جامدة اوى
**مش عارفة لية انا حاسه دة**
!!11

فاتيما يقول...

هههه
حلوة قوى يا مهند
مش عرفة ليه إفتكرت مشهد من تيمون و بومبا كانوا الفلامنجو دول واقفين متنحين كدا و تيمون هيتجنن يعرف بيعملوا إيه؟؟
اوعى تقول مشوفتش تيمون و بومبا ازعل قووووووووى ...
ييجوا يشوفوا صاحبتهم دى بترقص إزاى بخفة و رشاقة إزاى
و لاّ الفستان الجميل دا و الكوتشى الروز اللطيف
برافو عليك
انا فرحانة قوى إنى هشوفك النهاردة يا فنان و جايبلك معايا حاجة صغنونة كدا
يا رب تعجبك
سلام مؤقتاً

مصطفى ريان يقول...

حلوه قوي الرسمه يامهند
انت فنان جامد زي بابك

فاتيما يقول...

يا سبايدر بوووووووووى
أزيك يا مهند
عامل إيه يا حبيبى
وحشتنى قوى
إيه بقى هتتكسف و وشك يحمر و الحركات دى
مش انا زى ماما و لا إيه
يبقى مفيش كسوف و لا حاجة
عامل إيه يا بابا ؟
دخلت المدرسة و لا لسه ؟
بتاخد بالك من صحتك زى ما ماما و بابا بيقولولك و لا مطنش ؟
اوعى يا مهند ازعل منك !!!
وحشتنى رسوماتك ..بس انا مقدرة إنك بتستعد للمدرسة و مكنتش فاضى
بش فى ايام الاجازات إبقى إفتكرنا
و طمننا عليك
ابعت سلامى لبابا العزيز و قوله المدونين كلهم بيسلموا عليه جدا
و بيقولوه إنه شخصية محترمة و متميزة جدا و مفتقدين ىخر كتاباته و يا ريت ميتأخرش كتير
سلامى لماما العزيزة و كل العائلة الكريمة
يلا سلام بقى
باىباااااااااااااااى
طنطتك فاتيما أم يوسف

فاتيما يقول...

مهند يا حبيبى ى ى ى
أزيك ؟
انا جاية اسلم
و مش هتكلم كتير
عشان اسيبك تذاكر و كدا
سلامى ليك و لبابا و لكل العيلة
و فى اجازة العيد لازم تنشر لنا رسماية لحسن كدا مينفعشى و ازعل أنا
يلا سلام مؤقتا يا سبايدر بووووووى

سواحة يقول...

حلوة قوى الرسمة فعلا رقصة الفلامنكو
كنت بفكر اتعلمها
:-)))
اعتقد مش حقدر دلوقتى بعد ما تخيلت نفسى كده :-))

ناس الأيام يقول...

Lyssandra
*************
عارفة ... مش عارف ليه
*************************
كيكى عوووووو
***************
فاتيما
********
مصطفى ريان
*************
Wanda
******

بجد أناأسف علشان أنا مردش على التعلقات بتعتكوا